piektdiena, 2010. gada 26. februāris

Kāpēc es skrienu? 4 galvenie iemesli

1)Ikdienas pārbaudījumos saglabājos svaigs kā gurķītis.
Es varu nojozt 100 metru sprintu pa kupenām, pēc tam izskriet caur gājēju tunelim, tad vēl pa trepēm augšā un visbeidzot ielēkt tramvajā, saglabājot svaigu konsistenci. Svaigu kā gurķītis. Nekādas elšanas 2 pieturu garumā vai sviedru plūdu. Vairs nekādas Rexonas somā.
2)Skriešana veido seksīgu dibenu.
Un ne tikai dibenu. Skriešana nemīl celulītu (tas mani, puisi, uztrauc visvairāk) un lieko svaru. Noskrietie kilometri ir kā smilšpapīrs, kurš ar katru kilometru berzē nost lieko materiālu. Kāpēc gan neļaut no sevis izberzt meistardarbu?
3) Uz ielas jūtos drošāk.
Reti kurš divkājains ļaunums spēj paskriet ātrā solī vairāk par 3 km bez apstājas. Sliktie puiši taču smēķē, buhā, šņauc, osta, špricē un sazin, ko vēl tur dara. Tādi organismi nav domāti ilgai skriešanai. Manējais toties ir, jo regulāri tiek trenēts. Skriešana man ir kā apdrošināšanas polise, kas garantē, ka ja es esmu viens, tad varu aizmukt.
4) Skriešana noņem stresu kā ar roku.
Pulkstenis rāda devīto vakara stundu un man līdz rītdienai no baltajām powerpoint sēklām ir jāizplaucē ģeniāla prezentācija universitātei. Ko es daru? Dodos skriet! Noskrējis 10 km es jūtos tīrs no visiem sārņiem, tīrs no stresa. Nometis visu lieko bagāžu, es varu kalnā uzkāpt vieglāk.
P.s. Atcerieties, ko Dr. House darīja tajā sērijā, kad vairs nejuta sāpes kājā? Viņš skrēja!

4 komentāri:

Ilva teica...

Ja jau četri galvenie iemesli ir tik spēcīgi, gribētos zināt, kādi ir pārējie, ne tik galvenie iemesli.

Romeo teica...

Ja tik tiešām interesē, tad skype Tev varu pastāstīt garo variantu.

Lilu teica...

ehhh, Romeo...

ārkārtīgi patīkami baudīt šos domu lidojumus, paties :)

un kas zin, varbūt Tevis iedvesmota, kādu dien atsākšu skriet! un ne tikai pakaļ sabiedriskajam transportam!? lai gan arī tad var kaut uz mirkli atkal sajust to pacilājošo sajūtu un prieku..

heh, man jau likās, ka esmu atmetusi.., bet laikam jau ne., aizrauj joprojām

Romeo teica...

ehhh, Lilu...

ārkārtīgi patīkami dzirdēt šos labos vārdus, paties :)

Būšu tikai priecīgs, ja Tu sāksi atkal skriet. Skrējēji kopā veido vienu lielu laimīgu ģimeni.