svētdiena, 2010. gada 28. februāris

Atkusnis uzbrūk!


Pirmais uzbrukums tika veltīts manam nabaga satelītšķīvim. No jumta krītošais ļaunais aisbergs, nespējot sadalīt ceļu ar šķīvi, izgrauza viņam miesā caurumu. Rezultāts: tagad man šķīvis izskatās kā apgrauzta pica.
Otrs uzbrukums tika raidīts nedēļu vēlāk pret manu tanti. (Mēs gan neesam baigās draudzenes un vispār pēdējoreiz, kad 2009. gada vasarā iepriekš nepiesakoties viņu apciemoju, tante mani ieraugot pa durvju actiņu, ne tikai negribēja laist iekšā, bet pat vēl papildus aizķēdējās. Nācās celt galdā visus man zināmos radu vārdus, lai iestāstītu viņai, ka neesmu vis kāds mantkārīgs zaglis vai ieņēmuma dienests, bet gan draudzīgi noskaņots radagabals.) Tante dzīvo piektajā stāvā un atkusnis viņai visu dzīvokli apčurājis. Rezultāts: viņa iekāpa TV kastē un pagozējās Degpunkta starmešos. Video TE. (skatīt no 24. minūtes).
Trešais un pagaidām pēdējais uzbrukums notika vakar. Cieta mani kaimiņi no pretējās mājas. 5m x 3m liels sniega klucis bez izpletņa nolaidās no piecstāvu mājas jumta uz apakšā guļošās mersedesa markas automašīnas galvas, to pamatīgi ielokot. Kritiena laikā ceļakājai tika vēl paņemta līdzi viena palodze. Visa māja sacēlās kājās. Policisti atbrauca, safotografēja cietušo dzelzs kasti un sasēja zirnekļa tīklu lentes ap māju tāpat kā CSI norobežo slepkavības vietas. Rezultāts: namu pārvaldniekam būs s**i.

Es zinu, ka bildē neko nevar saprast, bet tā ir pat labāk. Vismaz naktīs murgi Jums nerādīsies.
Vienvārdsakot, neviens vairs nevar būt drošs. Uzmanies arī Tu, mans mīļais lasītāj!

3 komentāri:

LeTigerGirl teica...

akvai.. : [
žēl tavu kaimiņu..
un tā pārvaldniece.. - nelamāšos..
mainīsiet citu..?

Romeo teica...

Tā tante dzīvo pavisam citā mājā, man ir normāla nama pārvaldniece. Tantei ir jau plāns, bet es sīkāk neko nevarēšu pastāstīt.

LeTigerGirl teica...

ā : D
nu sk..