otrdiena, 2010. gada 11. maijs

Nomaldījies SMS

Apmaldās ne tikai bagāža lidostās, bērni – pūļos, puiši – meitenēs, bet arī mobilo īsziņas - savos tīklu pārklājumos. Pirms pāris dienām viena tāda, ne man domāta, īsziņa iespraucās tieši manā telefonā.
„Hey! Kak dela? Ja segodna nebudu na kursax!” – numurs nezināms. Pirmkārt, jau man parasti smso latviski, otrkārt – nevienam neesmu lūdzis atskaitīties, kad un kur viņš/viņa nebūs. Es prasu: „Kas raksta?” Man atbild: „Katja” Es prasu: „Varbūt Katja grib dot kādu mājienu vai papildiespēju, jo manā pusē pašlaik vēl tumša bilde?” Katja, šķiet, mani sāk ķircināt: „U tebja skleroz?!!!” Es sāku domāt, ka man tiešām varētu būt „skleroz”, jo prātā nenāk neviena Katja, kas varētu man rakstīt. Drukāju, ka šodien lēni domājas un būs tomēr vajadzīgs Katjas padoms Katjas atklāšanā. Katja: „Z*pa ti! Dumatj nada!”- viņai parādās zobi. Kļūstu ieinteresēts, tāpēc turpinu saraksti. Katja gan visu laiku atbild ar pretjautājumiem kā rezultātā nezināšanas ledus netiek lauzts. Vēl pēc 2 īsziņām Katja pārstāj rakstīt. Es neuzbāžos.
Nākamajā dienā braucot no skolas, 4 pieturas pirms galapunkta autobusā iekāpj meitene ar smuko aizmugurējo bamperi. Šoreiz viņas skatiens nededzina, tas neliek justies no zemākas līgas, šoreiz meitene skatās savādāk – tā, ka viņa būtu saplēsusi manu lego mašīnīti un tagad pēta vai es zinu to, ko viņa zin. „Bet viņu taču arī sauca Katja” – vajadzēja paiet tik daudzām stundām, lai rastos pirmais variants. (būtu man Cēsu alus, būtu uzreiz varianti?).
Meitene pirms izkāpj savā pieturā vēlreiz tā dīvaini paskatās uz mani piecas sekundes, atkal ar to pašu analizējošo skatienu. Man rodas aizdomas.
Tiekot mājās, uzmeklēju viņu draugos un jā, meitene atzīstas! Katja ir tā Katja!
Beidzot varu jūs iepazīstināt ar viņas teoriju (nebaidieties, kvadrātsaknes un logoritmi nebūs) - oooj, atvainooo! Ja pisala drugu svoemu! A kak tvoj nomer u menja okazalsja daze predstavitj ne mogu. Ego toze zovutj (mans īstais vārds)i ja s nim xozu na kursi.
Man tas likās visnotaļ mistiski, tomēr sīkāk nepratināju, vien apvaicājos vai tagad man viņa būs jāsveicina, ja satikšu. Meitene atbildēja: po4emu ze mi ne mozem zdorovatsa! naoborot mi teperj znakomi! ja ze tebja uze z*poj nazvala!
Ah, cik romantiska iepazīšanās, ne? Pavasaris!

12 komentāri:

Ilārija kungs teica...

Pagaidi telefona rēķinu, var gadīties paaugstinātas maksas numurs. Prātīgāk varbūt ir vispār neatbildēt ;)

Romeo teica...

Mani priekšapmaksas karte sargā :)

Une teica...

Aww, izklausās pilnīgi pēc neticama stāsta!

marshmallow teica...

interesanti, interesanti. tā notiek 1 no 7249250 gadījumiem, zināji? :D

Romeo teica...

Un tomēr tas nav izdomājums.
Eh, nabaga pārējie 7249249, kurus nenolamās tā kā mani :)
Man laikam būtu ļoti jāpriecājas (sun)

Lilu teica...

ak, Tu laimīgais, nu Tev ir bijis baigs kontakts ar `smuko aizmugurējo bamperi`.
ps. triks ar nejauši sajaukto nr. vienmēr iedarbojas, he he

Romeo teica...

Pareizi patici - baigs :)
Man ir cita teorija - viņa ir Neo un zin visu datus, telefona numurus.
P.s. izklausās, ka Tu pati esi kādreiz izmantojusi to triku ar sajaukto numuru (angel) Metode tiešām strādā?

Lilu teica...

būsi Neo ar kaut ko uzrunājis :)
emm, sen sen atpakaļ bērnībā., gadījās (angel). taču šķiet, tā vairāk strādā uz jau iepazītiem cilvēkiem, ne svešiniekiem., kuriem es telefoniski pat neatbildētu

Romeo teica...

Baumo, ka Neo šodien esot noķerts. Un viņam neesot smuks dibens - mana teorija izgāzās.
Viltniece!

Lilu teica...

skumja ziņa (ne par Neo vizuālajiem trūkumiem un Tavas teorijas izgāšanos), ehhh, http://tinypaste.com/fe665

Romeo teica...

Tu saki, ka skumja, es - realistiska.

Lilu teica...

es saku- realitāte mēdz būt skumja un reizēm pat traki pietuvināta šausmu stāstiem