otrdiena, 2010. gada 18. maijs

Maratona iesācējs vs pro

Jautājums: Kā esi sagatavojies maratonam?
Pro: Domāju, ka labi. Pa pēdējiem 10 mēnešiem jau 5000 pāri kilometri sakrāti. Traumu nav. Esmu gatavs!
Iesācējs: Domāju, ka labi. Jau divas nedēļas neesmu lietojis alkoholu un smēķējis. Aizvakar pat 5 km noskrēju. Esmu gatavs!
Jautājums: Uz kādu laiku tēmē?
Pro: Zem 3 stundām noteikti vajadzētu paskriet.
Iesācējs: Godīgi sakot, nezinu cik vispār ilgi skrien maratonu. Gan jau 3 – 4 stundās iekļaušos.
Jautājums: Ko ēdīsi pirms maratona?
Pro: Divas stundas pirms starta apēdīšu divus banānus un iedzeršu vienu ampulu dzeramās aminoskābes. Vienu stundu pirms starta guarānu un vēl vienu ampulu dzeramās aminoskābes.
Iesācējs: Snikeru apēdīšu un izdzeršu bundžiņu energy drink.
Jautājums: Kādas kurpes vilksi?
Pro: Savus mīļos Asics. Tā kā man ir nedaudz plakana pēda, tad paņēmu modeli no virspronatora apavu kategorijas, lai savus ceļus un muguru pasaudzētu. Un svars viņām tikai 260 grami, tas sacensību kurpēm ļoti svarīgi. Sacensības ir sacensības un tajās neskrien ar 320 gramus smagiem "zābakiem".
Iesācējs: Savos nike basketbola apavos. Viņiem smuka krāsa, kruta izskatās kopā ar manu sporta krekliņu. Svars? Vai tad viņas visas nesver vienādi?
Jautājums: Kādas bikses vilksi skrējienam?
Pro: Ja būs vēsāks, tad taigtus. Ja nebūs, tad īsos šortiņus.
Iesācējs: Tās, kuras būs tīras, bet noteikti ne apspīlētās geju bikses.
Jautājums: Esi izdomājis taktiku skrējienam?
Pro: Sākumā skriešu nedaudz lēnāk, lai kārtīgi organisms iesildītos un nepiedzītu uzreiz kājas ar pienskābi. Vēlāk kāpināšu tempu.
Iesācējs: Maukšu uzreiz ātri, lai ātrāk finišētu un nevajadzētu ilgi marinēties/mocīties trasē.
*Pēc maratona*
Jautājums: Kā noskrēji?
Pro: Labi, mans Polar rāda, ka esmu izskrējis 2 stundās 45 minūtēs 31 sekundē. Pulss nelēkāja.
Iesācējs: Sūdīgi, man jau trases 1/3 palika slikta dūša, nāca uz augšu skābes salūts. Laikam to snikeru nevajadzēja ēst. Tas lielais finiša pulkstenis beigās rādīja gandrīz piecas stundas.
Jautājums: Kad nākamais maratons paredzēts?
Pro: Pēc diviem mēnešiem skriešu Sanktpēterburgā "white nights" maratonu. Līdz tam paskriešu īsās distances - 10 km un pusmaratonus.
Iesācējs: Atšujies, es nemūžam vairs neskriešu maratonus!

6 komentāri:

Romeo teica...

Esmu laikam zelta vidusceļš: velku asics, bet nedzeru tās aminoskābes ampulas. Pēdējos 10 mēnešos esmu noskrējis ~1400 km, kas ir uz vidus pusi starp 5000 un 5. Mēdzu vilkt taigtus, bet polar pulskteņa man nav, tāpat neceru paskriet zem trīs stundām, bet gan četrām. 10 km uzskatu par īso distanci, bet maratonus vairs pēc veiksmīga Rīgas Nordea skrējiena neplānoju.

Romeo teica...

Vai arī to sauca par viduvējību?

Une teica...

es to tik un tā saucu par varonību, tos pro par - fanātismu, ģēnijiem, fiziskajiem monstriem. Nu ok, ne tik skarbi, bet tik un tā -MALACIS.

Romeo teica...

Šo 7dien noskaidrošu kā mani sauc :)

Lilu teica...

ortopēdijā mums mācīja par supinatoriem un pronatoriem visādos veidos, bet Tevis minēto atvasinājumu laikam būšu palaidusi garām "D
ps. šķiet, Tu tomēr skrien pa vidusceļu un esi tikai mazliet traks. vai viduvējība?- tas atkarīgs no tā, kā Tu skrien pa sevis izvēlēto ceļu
pss. par cik iepriekš nodemonstrēji savu skrienamo kleitu, 7dien, ar starptautisko gaisa pastu, varēšu nosūtīt kādu labu domu raitākam solim :)

Romeo teica...

Steidzoties sajaucu burtus vietām: pareizi ir "virspronatora". Pieņem to kā manu iesācēja grūti saprotamo dialektu :)
P.s Es savos nesenajos svētkos saņēmu vienu pantiņu:
"Traucoties steigas steigā - būsi uzvarētājs. Puķītes Tev pasniegs skaudība un nenovīdība.
Steigsies lēnām - paliksi starp pēdējiem. Baudīsi līdzjūtības, nožēlas glāstus. Ja gribi palikt nemanīts, tad esi starp tiem, kas pa vidu trauc...Būs draugu daudz..."
P.s.s. Ooo, tas būtu ļoti mīļi no Tavas puses. (priecīgs)