ceturtdiena, 2010. gada 6. maijs

Ko viņi ceļ pie manas mājas?

Pāris dienas atpakaļ tajā smukajā zālītē vēl nebija ne traktora, ne strādnieku. Pāris mēnešus atpakaļ tur nebija arī redzama tā taciņa DR virzienā, jo visur vizēja sniegs. Pāris gadus atpakaļ tur pat nebija smuka zālīte, bet mežonīga pļava ar būvgružiem. Tagad tur kaut kas ceļas, bet kas?

12 komentāri:

Lilu teica...

kā Tev ir noveicies?! tur tiks ierīkota Ferma tiem, kuri gribēs visu pa īstam :p

Romeo teica...

Sasmējos :) Ferma tā diezvai būs, jo iet jau no modes laukā. Tās vietā nāks akvāriji - http://www.bedre.lv/?id=read&show=641&Draugu_fermas_vieta_naks_akvariji____

Une teica...

nu nē, tur noteikti būs kaut kas labs - futbola/basketbola laukums?:))

Lilu teica...

ja Tu reģistrētos Facebook, varētu skriet pat modei pa priekšu, jo tur ik pa laikam piedāvā audzēt zivis savā akvārijā un ne to vien

Romeo teica...

Une, būtu jau forši, ja tur uzceltu sporta laukumu, bet maz ticams. Tad jau drīzāk tur varētu būt nūdistu pludmale.
Lilu, es nesen tikai pievienojos draugiem.lv, man līdz FB vēl jāizaug. Tev pašai varbūt jau pieder zivjsaimniecība par kuru gribi pastāstīt?

Lilu teica...

dream on, la laa laaa- tik saldi gribas dziedāt, dzirdot- `tad jau drīzāk tur varētu būt nūdistu pludmale..`
ak, nē. man patīk `uzšķaudīt` piedāvājumiem darboties dažādos i-lauciņos, modei pakaļ neskrienu
ps. hm, saki, ka Tev vēl jāizaug? tomēr būs kas pielipis.. :)

Romeo teica...

Manā ciemā vēl nevienas nūdistu pludmales nav, šī (manuprāt) varētu būt ideāla vieta tai :)
Žēl, es jau sacerējos, ka varēsi man aizdot uz draudzīgiem nosacījumiem pāris zivis, ja es izdomātu ar iesaistīties. "Laši tagad grūti nāk," saka Busulis Amigo reklāmā.
P.s. Būs gan pielipis. Diez kurš mani ir samaitājis? =)

Kaspars teica...

Ideāla vieta beisbola laukumam. Vai cūku aplokam.

Lilu teica...

vēl tikai atliek uzburt jūru vai okeānu un ideālā pludmale gatava!
vispirms sadraudzējies ar FB un tad sapņo par mahinācijām ar maniem iedomu lašiem..
ps. nezinu, kurš Tevi ir samaitājis, es tikai atvēru acis =)

Romeo teica...

Kaspar, ja tur viso to zālāju pārveidotu, tad tiešām sanāktu smuks beisbola laukums. No tā winrar saspiestā varianta gan ne :)
Lilu, jūru un okeānu var arī iztēloties, galvenais, lai ir kur laiski gulēt un saule smaida.
P.s. Tu nevis atvēri man acis, bet nodarbojies ar zombēšanu - atkārtoji tik bieži, ka es to pieņēmu jau par patiesību (angel)

Lilu teica...

ps. ar tik biežu zombēšanu- Tu domāji pavisam nevainīgo savu (manu) domu izteikšanu labi ja 3x? man vienkārši patīk domāt, ka atkārtošana ir zināšanu māte

Romeo teica...

Man daudz nevajag, es ātri reibstu.