sestdiena, 2010. gada 10. aprīlis

Fotogrāfēšana – vieglākais veids, kā iegūt meiteņu telefona numurus.

Šodien aizbraucu draugam līdzi uz skriešanas sacensībām. Pats neskrēju, bet tā vietā spēlēju karsējmeitenes lomu – stāvēju malā, centos labi izskatīties un ritmiski sitot plaukstas, lellīgā balsī viņu uzmundrināju ar vārdiem: „Sarauj! Tu esi mans varonis!” Vēl es fotografēju. Bildes var apskatīt TE.
Jā, starp citu, ar fotografēšanu es ieteiktu sākt nodarboties ikvienam puisim, kurš nemāk aizrunāties ar meitenēm līdz viņu telefona numuriem. Kāpēc? Jo ar fotoaparāta palīdzību tos numurus iegūt ir pavisam vienkārši – aizej uz skriešanas sacensībām, bildē visas meitenes, kuras tur piedalās un pēc finiša uzreiz nepazūdi. Viņas pašas Tevi uzmeklēs un koķeti smaidot dos savus telefona numurus, lai tik Tu ar viņām sazinātos un nosūtītu bildes. Kur nu vēl vieglāk?

16 komentāri:

Ilva teica...

Tad, kad piedzīvojuma skrējienos esam finīšējuši, bet citi dodas orientēties idividuālajos, ja fotografēju, neviena meitene savu telefona numuru nepiedāvā.

Romeo teica...

Tāpēc, ka Tev ir tas skatiens, kurš nogalina. Es ar labāk izvēlētos dzīvību, nevis bildes.

Ilva teica...

Skaidrs, jāiegādājas čolku.

Lilu teica...

tad jau Tev tagad aizņemts vakars/i?
pēc bildēm spriežot, meitenes tiešām centušās.
varbūt tapa arī kāds noslēpumains Romeo paš/portrets?

Romeo teica...

Es no telefona numuriem atteicos, vienojāmies, ka konkrētā lapā ielikšu linku uz bildēm.
Bet meitenes tiešām centās, es pat vēl nebiju paspējis viņas pamudināt teikt "siers", kad šamējās jau bija izplūdušas smaidos un sastingušas Čarlija eņģeļu pozās.
Romeo vienīgo man nesanāca iemūžināt, visu laiku veiksmīgi izvairījās.

Lilu teica...

baigi., tā izreklamē un pats nemaz neizmanto sniegto iespēju.
starp citu, kas tās bija par sacensībām? kompānija izskatās diezgan raiba. un vecākie dalībnieki- vnk OHO!

Maruta Pakalne teica...

Hm, nebiju par to aizdomājusies, šī lieta tiešām varētu iet. Nez kā tas strādātu uz puišiem? (:

Jaunrade teica...

Šis joks strādā ar visiem...
Pat nesen knipsējot Aerobikas nakts maratonu un pasākumu naktsklubā par to pārliecinājos. Tiesa, iemācījos vienu noderīgu teikumu:"Par fotogrāfijām jautājiet Uģim!"
Smieklīgi bet draugiem.lv pastkastīte bija pārplūdusi kā Daugava.
Arī no puišiem Mumin, arī no puišiem.

Romeo teica...

Lilu, sacensību rezultāti: http://bit.ly/9MIr5x Tur arī atradīsi visu informāciju. Tie vecie pat mauca 200m sacensībās, varēju tikai nobrīnīties, kas viņiem par spēkiem vēl iekšā. Citi tādā vecumā vairs nevar no gultas izkāpt, bet šie nebaidās no sprinta.
Mumins, sveiki :) Domāju, ka uz puišiem tas strādā vēl vairāk, jo viņi retāk fotogrāfējas un tāpēc vairāk ir ieinteresēti tikt pie tām bildēm.
Jaunrade, tā par draugiem.lv ir laba ideja, ja bildes prasa latvieši. Krievu tautības puišiem un meitiešiem draugiem.lv nav tik populārs.

LeTigerGirl teica...

hehe.
vienmēr romeo piedzīvojumos, izlasot šitāda veida rakstiņus, var secināt, ka traki patīc meitenēm.
ja vien pats to visu neizfantazē : ].
bet es tev ticu, jo neredzu iemeslus kādēļ lai tā nebūtu.

kaserx teica...

43 bilde unikāla :D

Romeo teica...

LeTigerGirl, man patīk tavi secinājumi. Tev gaiša galva :)
Kaspar, man tur daudz bildes patīk, bet es jau esmu ieinteresētā persona, tāpēc nebūšu uzskatāms par objektīvu.

LeTigerGirl teica...

Gaiša galva? : D
vrb tu to domā kā blonda, bet lai tā būtu..

Romeo teica...

LeTigerGirl, nāksies man Tevi apbēdināt - ar "gaiša galva" es biju domājis - gudra.
Vai tad Tev ir blondi mati?

LeTigerGirl teica...

nene, es jau tikai priecājos : D
pat interesē ja? man brūni : ]

Romeo teica...

Dīvaini, ka neteici "man tagad brūni", jo meitenes, man šķiet, pēdējā laikā matu krāsu mēdz pieskaņot saviem kostīmiem. Šodien brūna, rīt blonda.