ceturtdiena, 2010. gada 15. aprīlis

Mana balles kleita Nordea Rīgas maratonam

Nezinu gan, ko laika ziņu Māris pareģos, bet, visticamāk, ja 23. maijā būs +20 grādi vai vairāk, tad es varētu uz maratona mēles parādīties šādā kleitā. Tas tā, ja Jūs gadienā tajā dienā tīšām / netīšām ieklīstat atbalstītāju pulkā un nevarat izlemt, kuram sūtīt gaisa skūpstus.

12 komentāri:

Toma Sirds teica...

Brīnišķīgs tērps, šuvi kopā ar disneja zvēriem :]

LeTigerGirl teica...

drošvien stulbs jautājums, bet kam ir domāta tā aproce[?] ?

Romeo teica...

Tom, zini, kurš ir mans mīļākais disneja dzīvnieks? Lielceļa rikšotājs, tas kurš mācēja uzsaukt "bi-bi" un būt tālēs zilajās :)
LeTigerGirl, stulbu jautājumu nav, ir tikai stulbas atbildes (c)
Ja tajā bildē ciešāk ieskatās, tad var redzēt, ka no tās aproces lien laukā neliela kastīte. Tā kastīte ir Ipods un tā aproce ir tā Ipoda mājiņa, kurā mp3 atkaņotāju iebāž, lai skrienot nekratās un netraucē.

Lilu teica...

ja es skrietu, mana kleita un cepure būtu ar sārti- rozā niansēm(cik neparasta izvēle). vienīgi spilgti zilais i-pods būtu izlecējs uz kopējā fona(rozā man aizliedza iegādāties). bet kopumā `modes dievi` ar mani varētu pat lepoties =D

Romeo teica...

Ilvu, tas tā ir mazās pilsētās un laukos. Rīgā, piemēram, skrienot, būtu ieteicams paņemt līdzi arī satiksmi dzirdošās ausis, jo ja ne piedzēruši autovadītāji, tad riteņbraucēji noteikti Tevi gribēs taranēt. Es vienu reizi jau esmu ar riteni nonests.
Lilu, re, man arī ir miņuki :)
Ja Tev būtu tik smuka kleita, tad es ar Tevi neskrietu, jo visi glūnētu tikai uz Tevi.

kaserx teica...

Galvenais uzvelc ko siltu pa virsu, vēl nosalsi pirms/pēc skrējiena :D Un kur tad zeķītes?

Lilu teica...

redzu, redzu :)
savējos miņukus labāk nekomentēšu

mja, ja vien mēs skrietu vienu distanci, viņi skatītos uz mani un pamanītu arī Tevi

Romeo teica...

Kaspar, zeķītes iebāztas kurpītēs (angel) Startā vēl tā, sildoties jau paliek silti, bet finišā jaku noteikti vajadzēs. Es pēc nesenā 32km treniņskrējiena izbaudīju, ko nozīmē tā salšana. Brr. Sajūta tāda, ka Tev gripa būtu, tikai nav paaugstināta temperatūra.
Lilu, tad nekomentē savējos miņukus. Lai varu arī turpmāk atļaut lasīt savu blogu jauniešiem līdz 18 gadiem :)

Lilu teica...

laikam jau vajadzēja iekomentēt, jo šie nav tādi- ar vecuma ierobežojumu :p

Romeo teica...

Tagad jau par vēlu. Cilts ir nobalsojusi :)

Lilu teica...

un gluži neviļus rodas tāda kā nolemtības sajūta. nākamreiz pačuksti laikus- balsošana ir sākusies ;)

Romeo teica...

Sarunāts, Tev kā mana bloga pastāvīgajai klientei panākšu pretī.