trešdiena, 2010. gada 31. marts

Volejbols

Kopš esmu pieteicies Nordea Rīgas maratonam, pārstāvot savu kāju labo gribu, cenšos nebāzt degunu papildus sporta aktivitātēs, lai pēc iespējas vairāk „pulvera” paliktu garo gabalu treniņskrējieniem. Teorija ir laba lieta, bet ko tā dod, ja praktiskajās nodarbībās diemžēl vēl esmu nesekmīgs?

B: Heij! Es laikam Tev katru nedēļu tagad uzbāzīšos par to volejbolu.
Es: Čaw!
B: Šodien uzkāpu uz svariem un man tāds labs kg pieplūdums miesās parādījies, tāpēc meklēju sev kompanjonus fiziskām aktivitātēm.
Es: Tu tagad mani kārdini? Es arī gribu klāt kilogramus, bet nekādi nesanāk.
B: Mazāk sporto un vienkārši guli mājās, un ēd, tad būs Tev klāt kilogrami.
Es: Nu jā, mazāk sporto. Viegli pateikt, bet grūti izdarīt!
B: Nu lūk, tas jau spēlē par labu man. Volejbols 5dien 18:00 mūsu skolā?
Es: Centīšos.

7 komentāri:

Lilu teica...

man vakar bija līdzīga saruna, tikai ēšanas/gultas režīms pret riteņbraukšanu. bet par cik ar kg un ieradumiem apmainīties nevaram pat mazliet, tad palikām pie tā, ka katram savs. un nav jau nemaz tik slikti būt tievai/-am un aktīvai/-am. trakāk varētu būt tam otrajam variantam- pretpolam

Romeo teica...

Nevarat ātrumus, trases vai laikus vienoties? Riteņbraukšanai, manuprāt, ir vieglāk sarunāt kompāniju nekā skriešanai.

Lilu teica...

ne jau par kompāniju gāja runa(manuprāt) un viņam pat nav riteņa! un man pat diezgan ļoti patīk vienai `šauties`, jo tad nevienam nav jāpielāgojas( visādā ziņā). kaut gan viss atkarīgs no mērķa, nolūkiem

Romeo teica...

Vai tad puisis, kuram nav ritenis, vairs nav puisis? Uz rāmja taču labam cilvēkam vienmēr atradīsies brīva vieta, var jau saspiesties.

Lilu teica...

pēdējo reizi rāmi ar kādu dalīju traucoties pa Rīgas centra ielām.., manuprāt, ekstrēms pasākums, par ko liecināja mani periodiskie izbaiļu kliedzieni, bet vajadzēja paspēt laikā uz vilcienu. Otrreiz, nēee, labāk ar kājām un laicīgāk iziet no mājām, pat ja cilvēks labs!

un riteņa esamība nenosaka to, vai puisis ir puisis. Tas vnk nozīmē to, ka viņam nav riteņa un viņš pārvietojas savādāk. arī riteņbraucēji veido vienu lielu un draudzīgu ģimeni ;)

Romeo teica...

Man ir aizdomīgs ritenis un vēl aizdomīgāka velosipēda (mopēda) vadītāja apliecība, kurā man ir bilde ar mani 14 gados. Kad es pērku alkoholu un man veikalnieces prasa apliecību, tad dažkārt rādu to un viņas vienmēr smejas par mani :) Tomēr es arī nedaudz jūtos piederīgs tai riteņotāņu ģimenei. Pavisam nedaudz.

Lilu teica...

tad jau tiešām esi aizdomīgi piederīgs arī šai kopienai. pat man nav tādas apliecības. vados pēc pārliecības- ja man ir oficiāli atļauts vadīt auto, tad gan jau ka riteni arī