trešdiena, 2010. gada 10. marts

Romeo skries Rīgā pilno maratonu - 42 km 195m


J: Kāpēc nenāc uz basketbola treniņiem?
Es: Skrienu pa vakariem, trenējos Nordea Rīgas maratonam.
J: Da noskriesi pusmaratonu arī bez treniņiem, tev jau tas viegli.
Es: Kurš teica, ka es skriešu pusmaratonu?
J: Tu! A, ko? Skriesi maratonu? (viltīgs smaids)
Es: Jā, skriešu maratonu.
J: Tu esi traks!

Tieši šodien „trakais” pierakstījās Nordea Rīgas maratona pilnajai distancei un tieši šodien viņš kā Tālavas taurētājs sāka to visiem bazūnēt apkārt, lai vairs nebūtu atpakaļceļa. Priecājieties, tagad ir pienākusi Jūsu kārta klausīties.
Kāpēc izlēmu par labu maratonam? Īsais variants: Nesāp ceļi. Garais variants: Jo pagājušā gada Rīgas pusmaratona personisko rekordu šogad neizskatās, ka pārkodīšu un tādā gadījumā pusmaratons mani vairs nevilina. Pie tam mans brālis, kurš vispār netrenējas un nodarbojas tikai ar lielās-karotes-bildingu, var to noskriet. Nevar būt, ka mums jāspēlē vienā līgā.
Runājot par mērķiem, to ir trīs, sadalīju pat pēc svarīguma pakāpes:
Pirmais, vissvarīgākais, neatkārtot to, ko izdarīja tas nabaga puisis leģendā, skrienot maratonu uz Atēnām, respektīvi – nenomirt.
Otrs mērķis, vienkārši svarīgs, noskriet līdz galam. Ar ievelšanos, ierāpošanu finišā, vienalga kā, galvenais, ka netieku diskvalificēts un šķērsoju gala finiša līniju.
Un trešais, kurš vairs nav obligāts, tomēr manai vīrietībai būtisks – paskriet zem 4 stundām. Par pārējo jau var tirgoties. Esmu elastīgs kā pieprasījuma līkne.

8 komentāri:

Ilva teica...

Skriet līdz nāvei = nomirt ar godu = kļūt populāram.

Toma Sirds teica...

es nevaru aptvert, cik tas ir 42 km skrējienā. kājām gāju no Kandavas pagrieziena līdz Kandavai (5 km), kas ir mūžība. deviņi Kandavas pagriezieni, tas ir ko vērts.
drosmīgi, goda vārds.

Romeo teica...

Ilvu, es centīšos neiekāpt slavas saulē. Plāns ir nevis nomirt ar godu, bet finišēt ar godu.

Tom, skrienot kilometri paiet ātrāk, pie tam Tevi uzmundrina orķestris, citi skrējēji un pāris simti skatītāju no malas. Šāda mūžība ir patīkama.

Une teica...

Tas ir nenormāls, nenormāls gabals. Es ar riteni 6h varbūt aizmītos, kur nu aizskrietu... oj, nē. Bet trakajiem pieder pasaule! Gaidīšu rezultātus.

Lilu teica...

ilgstoša skriešana pa cietu virsmu -> sāpes ceļos, atturēja un atturēs mani no tik gariem gabaliem. Bet Tev gan <- izturību un vairāk kā tīkamus rezultātus :)

Romeo teica...

Une, centīšos Tevi nepievilt un sagādāt tos rezultātus pēc iespējas labākus.

Lilu, es maratonu veselībai arī neuzskatu par neko labu, bet vienreiz tas man priekš sevis ir jāizdara. Paldies par laba vēlējumiem.

Livars teica...

Prieks par Tevi, Romeo!...


Tas ir
Laiks, kad ar taviem matiem spēlējas
Vējš...
Virs galvas augstu
Debesīs lido
Putni...

Tas ir
Laiks, kad līdz
Apvārsnim ir pāris soļu... un arī
Tu pēc mirkļa vari kā
Putns
Debesīs būt
Brīvs...

Tu sper šos soļus un jūti...
Apvārsnis attālinās... un
Putnus arī vairs nevar saskatīt...

Tas ir
Laiks, kad tik ļoti gribas
Laimīgam būt... /Livars/

Romeo teica...

Livar, šo tekstu šad tad pārlasīšu pirms garajiem treniņiem motivācijai. Paldies.