svētdiena, 2010. gada 7. marts

Blogeris

„Meklējam blogeri, kam garšo picas. Ja tu mīli picas un tev patīk rakstīt. Tad tu varētu būt tieši tas ko meklējam. Tas, ko gaidām no tevis ir CV un eseja par to, kāpēc tu mīli picu un kāpēc tu vēlētos blogot par picām,” – šādu sludinājumu es pirms apmēram mēneša uzgāju ss.lv.
Toreiz manī iedegās tas jaunieša maksimālisms, kuram vajag būt visur un uzreiz: Es nekavējoties piesēdos pie baltas A4 lapas un skatoties baltajos grieztu mākoņos sāku perēt eseju, kurā atzīstos picām mīlestībā.

Lūk, mazs fragments no manas iesūtītās esejas „Kāpēc es mīlu picas?”:

„Picas nav izlutinātas princeses, kuras satiekas tikai ar izredzētajiem, tās drīzāk ir labākie draugi, kuri ir klāt pēc īsa telefona zvana un ir gatavi pavadīt ar Tevi visu vakaru, lai tikai Tu sajustos labāk. Tām ir vienalga kā Tu izskaties, tās atdod sevi visu, ja vienīgi Tu to vēlies. Picas vienmēr uzmanīgi klausās, kad Tu runā, tas nekad neatsaka Tev kopīgu pasēdēšanu un vienmēr prot sasildīt. Picas nespēj apnikt, jo raksturos ir tik atšķirīgas, tās var būt vieglas un maigas, bet tikpat labi arī pikantas un asas. Tās vienmēr seko līdzi modei – dažas tērpjas klasiskos siera uzvalkos, bet citas greznās siera kleitās ar garneļu krellēm....”

Un, ziniet ko? Es tiku izvēlēts nākamajai kārtai. Otrais randiņš gan izskatās, ka mums nesanāks (šoreiz atļaušos nepaskaidrot), tomēr tik un tā patīkami, ja Tevi kāds izvēlas.
Bet vēl patīkamāk taču ir ja Tevi izvēlas divreiz. Un, ziniet ko? Mani izvēlējās divreiz: pāris dienas pēc vēstules saņemšanas no picu pavēlniekiem, mani uzmeklēja kāda ļoti harizmātiska sieviete, pie kuras esmu strādājis jau agrāk. Viņai vajadzēja blogeri uz vienu projektu un tikai 30 minūtes, lai es būtu viņas (es domāju darbinieks, a ko jūs padomājāt?)

Un tā es jau pāris dienas piestrādāju kā blogeris. Vispār interesanti vai ar mani nebūs tāpat kā ar tiem pavāriem, kuri darbā taisa jūrasasara karpačo, kārtotus piramīdā uz rozā greipfrūtiem ar eruku un baziliku, bet mājās neko jaudīgāku par ceptām olām neatļaujas.

16 komentāri:

Une teica...

ou, jē... es toreiz ar biju pamanījusi to sludinājumu, pamatīgi iesmēju un aizmirsu. Bet rau, rādās, ka piedāvājums bijis nopietns.

Romeo teica...

Es ar pamatīgi iesmēju, bet neaizmirsu :)

Lilu teica...

ceru, ar Tevi būs interesanti, bet savādāk.. un arī mums tiks kāds trīsstāvīgs saldais meistardarbs :)

ps. iespējamie atbilžu varianti par maratonu nudien lika pasmaidīt kā pavasara saulītei

un šodien manas kājas atkal uzdarbojās, t.i. izvedu `pastaigā` noglabāto skriešanas ekipējumu, jo gaisā sasmaržoju tuvojošos pavasari

LeTigerGirl teica...

Jā, picas ir ņammīgas..^^
Malacis! Prieks par tevi : D

Romeo teica...

--> Lilu
Tev ir ērgļa acs, es nemaz necerēju, ka kāds pirmo 3 dienu laikā viņu ievēros.
Uii, Lilu skrien *Romeo aplaudē*. Labākā davana man šodien sieviešu dienā :)
Kādu "Saulīt, tevi kaut kur aizvest?" skrienot arī "nopelnīji"? (angel)
--> LeTigerGirl
Es pa visiem saviem 20+ gadiem esmu ēdis tikai 1 negaršīgu picu - Lietuvā, pirkta kioskā netālu no delfinārijas.

LeTigerGirl teica...

Wow! O.o
Ironiski...
Kā tad tu to dabuji gatavu?
He. Laikam viss atkarīgs vien no skaistiem teikumiem... : ]

Romeo teica...

Es jau neko. Skaistie vārdi ir tie, kas dara brīnumus :)

Lilu teica...

vaiii, paldies :)

skrēju klusākā dabā, satiku divus cilvēkveidīgos, bet tie tik nobrīnījās un iztika bez piezīmēm par saulītēm..

skrēju tik klusā dabā, ka izvēlējos klausīties savos soļos, elpā un klusumā, ne līdzpaņemtajā mūzikā

pirms ieiešanas finiša taisnē pat stirna bija iznākusi uz lauka mani atbalstīt, vien kādu 5 m attālumā

Romeo teica...

Pie dabas nabas skriet ir pasakaini. Sajūties tāds maz un niecīgs, spēcīgās dabas klēpī.
Tiešām prieks, ka atkal esi uz skrējēju strīpas :)

WhiteRabbit teica...

Mani arī izvēlēja otrai kārtai, bet tad es uzzināju, ka algu par to nemaksās, tikai ir gatavi pa kādai picai piešķirt. Aizsūtīju savas pārdomas šai sakarā, bet uz maniem dažiem jautājumiem vairs neatbildēja :D

Romeo teica...

Whiterabbit, mums abiem vienkārši ir "nepareizā" domāšana: "tikai gatavi pa kādai picai piešķirt". Viņi meklē kādu, kas teiktu "Wow, pica gandrīz par neko, tikai nedaudz klaviatūra jāpaklabina".

WhiteRabbit teica...

Parasti es tieši tā saku - tādā veidā kopš pirmsākumiem uzturu www.hamlets.lv un www.patversme.wordpress.com, un vēl šo to - taču šobrīd, vairāk kā pusgadu esot bezdarbniekam, domāšana gribot negribot kļūst, hm, "nepareiza".

WhiteRabbit teica...

P.S. arī šorīt piebeidzu lasīt "Trīs draugus" ;) jāsaka gan, kādu astoto reizi ;)

Romeo teica...

Nevienu no tām lapām neesmu skatījies, bet toties atceros Tavu rakstu par sniegā iekaltu teikumu kādai stopētājai :)
Viņi man toreiz tā arī atrakstīja, ka tas ir ideāls darbs PAPILDUS kādam citam pamata darbam. Respektīvi, sākumā mums jāatrod pamata darbs un tikai tad mēs spēsim novērtēt šo papildus darbu.
P.s. es nekādi nespēju atrast laiku saviem "Trīs draugiem". Tomēr Remarka valoda nu ļoti garšo.

WhiteRabbit teica...

"Trīs draugi" ir tāda liriska - ja gribi Remarka valodu, izvēlies "Melno obelisku".

Romeo teica...

Pierakstīju "Melno obelisku" savā obligāti izlasāmo grāmatu sarakstā. Paldies par ieteikumu.