sestdiena, 2010. gada 4. decembris

Vēstule Ziemassvētku vecītim

Mīļo Ziemassvētku vecīt, rakstu te, jo visas iepriekšējās Tev sūtītās vēstules nesen atradu pie vecākiem grāmatu plauktā. (Laikam būšu kļūdījies ar Tavu adresi un vēstules vienkārši pasts atsūtīja atpakaļ). Rakstu laicīgi, jo vēlos informēt, ka šogad man domāto dāvanu vari uzdāvināt kādam citam. Izvēlies, ko vēlies. (Un skaties, ko izvēlējies!) Esmu iemīlējies. Tur tā sāls. Man dāvana jau ir. Bet ja tomēr izdomā svētkos piekamanot ciemos, tad brīdinu, ka piens nebūs (jau vairāk par mēnesi nelietoju pienu un man nemaz nav ledusskapis, kur to pienu glabāt). Toties varu pacienāt ar burkānu sulu vai Yogi tēju.

Pasveicini rūķus, Sniegbaltīti un visus pārējos.

Romeo.



13 komentāri:

Livars teica...

Romeo! Tevis pietrūka virtuālajā vidē...gan jau... kaut kur tevis nepietrūka!?

JaukaMeitene teica...

Iemīlējies? Tas nav iemesls nerakstīt, tas ir iemesls rakstīt vairāk!
Jeb prieks par tevi, bet Tu tikai nepazūdi. Savādāk, ko lai es lasu? Jau Tā pietrūka tavu ierakstu.

Romeo teica...

Livar, ja papētīsi "Romeo veselības akcijas", tad redzēsi, ka palieku atkal smagāks - manis pietiks vairākiem :)

Meitene, izvēlies vienu tēmu, pa kuru gribētu, lai es uzrakstu savu nākamo ierakstu. Izskatīšu Tavu ierosinājumu savā 1 cilvēka valdē un iespējams pavisam drīz taps jauns ieraksts.

JaukaMeitene teica...

Uh, tātad mans ieteikumi nākamajam ierakstam :
"Kādēļ house mūzikā tik bieži izmanto sieviešu elsas." [tas mani personīgi ļoti interesē!]

Lilu teica...

Ahh Romeo, Laimīgais! ")
Ja man uzdotu jaut., par dziesmu, kas visvairāk saistās ar Zsv, es viennozīmīgi kā pirmo piesauktu šo, tik Love Actually ietvaros un izpildījumā, kuru nu jau ik gadu jāredz, gluži tā pat kā Zsv jampadraci.. =D

Par elsām, man tās vairāk asociējas ar tādiem kā `auru saucieniem`.. bet Tavu apceri nu dien gaidu =)

Romeo teica...

--> Meitene
Valdes visi locekļi nav lietas kursā, kas īsti ir house mūzika. Iedosi pāris linkus, kur var šādu mūziku paklausīties?

--> Lilu
Ahh Lilu, man ir aizdomas, ka Tu Ziemassvētkos arī būsi laimīga. Tīri sievišķā intuīcija. Un Kevins? Viņu jau arī rāda katros Ziemassvētku priekškambaros.
Sieviešu elsas esmu dzirdējis, vēl jāpaklausas house mūzika un var sākt nodarboties ar ģenētisko modificēšanu.

Zum zum teica...

cik dīvaini. cilvēki iemīlās. bet man atliek sadzīvot ar savu čīgājamo instrumentu, jo tas prasa rūpes un raizes.
lūk! mana vislabākā ziemassvētku dāvana būs, ja es savedīšu kārtībā eksāmena programmu un nospēlēšu godam. nospēlēt tā, itkā visa pasaule uz sekundes simtdaļu ieklausītos.

priecīgas aizvadītās 2 adventes. :]

JaukaMeitene teica...

http://www.youtube.com/watch?v=41tY-PROEGA
Ņem, piemēram, šo..
Nav gan tradicionāls house, bet tik un tā ar elsām.

Romeo teica...

Paldies, noklausījos. Kā viena no vecgada apņemšanām Jaunajam gadam būs tieši par elsu rakstu.

JaukaMeitene teica...

Jess!! Tava jaungada apņemšanās būs man nokavējusies dāvana. Jeb, gaidu!

Annija teica...

Manā vēderā ir tikai nedaudz taureņu,tādēļ Ziemassvētku vecītim lūgšu, lai Romeo raksta vairāk.

Livars teica...

Priecīgus Ziemassvētkus, Romeo! Tavs labais pienākums - rakstīt!

Romeo teica...

Ahh, miļie, paldies! Centīšos rakstīties biežāk!