ceturtdiena, 2010. gada 5. augusts

Kāpēc lai es gribētu būt Klārks Kents, ja varu būt Supermens? /anonīms/



"Bigger Stronger Faster" pilnā augumā var apskatīt ŠEIT.

Ja pēc noskatīšanās tikai viena acs ir nogurusi, tad iesaku vēl iepazīties ar otru dokumentālo filmu "The Man Whose Arms Exploded" .

14 komentāri:

Lapsene teica...

- Tāpēc, ka Klārks Kents biežāk ir mājās un es dodu priekšroku uzvalkam, nevis iepīlētam triko.

Lilu teica...

tā pat kā BB sievietes zaudē savu pievilcību, tā pat arī vīrieši kļūst par super frīkiem.
tad smieklīga ir ne tikai gaita un vizuālais koptēls, bet arī tas, ka dažiem galva izskatās kā pielikta, neproporcionāla. bet tiem milzīgākajiem varbūt pat derētu parunāt ar kādu par savu mazo sāpīti..

Annija teica...

Kad jau rokas nevar normāli pie sāniem pielikt un iet kā ar pilnām biksēm,tad nekā skaista tur vairs nav,bet līdz zināmai robežai izteikti muskuļi ir pievilcīgi.

Romeo teica...

Gribēju jums parādīt vēl divas interesantas vides reklāmas par šo tēmu, bet atradu tikai vienu - http://3.bp.blogspot.com/_agHXcORx9eY/ScBBE-eRAUI/AAAAAAAABvA/JxjjAMeyYvY/s1600-h/guerillaad12.jpg
Otra par svaru zāli, kur attēlota siena ar divām durvīm: ieejas durvis ar uzrakstu "In" bija šauras, bet izjeas durvis blakām ar uzrakstu "Out" - ļoti platas.

-->Lapsene
Pie tam vēl Klārks Kents nenesā svešas sievietes uz rokām.

-->Lilu
Kā Tu noliki BB. Pilnīgi bail palika hantelēm skarties klāt :)Labi, ka pret skrējējiem Tev maigāka mēle (angel)

-->Annie
Es atkal vienmēr brīnos kā viņi sev apģērbu atrod. Labi, tos tautā saucamos "wife - beater" krekliņus nav grūti uzstūķēt, bet, piemēram, uzvalkus? Uz kāzām jau ar naktskreklu neiesi..

Anonīms teica...

Bigger varbūt, bet ne stronger un ne faster. Romeo, labāk beidz ar tām lietām nodarboties, apēd kādu ābolu labāk.

Lilu teica...

heh, tad jau Tu domu uztvēri, tik ne gluži par hantelēm ir tas stāsts.
+ Anonīmā ieteikumam =)

Anonīms teica...

Käpëc lai vïrietim jägrib lïdzinäties kädam citam?

Romeo teica...

--> Anonīms
Ābolu? Lai vēders uzpūšas un tā es neizskatītos tik tievs?^^

-->Lilu
Es grēkoju vien tādā ziņā, ka ēdu daudz vistu (daudz olbaltumvielas), kur bāž iekšā sazin ko.
Tu man arī ābolu nesīsi?

-->Anonīms(cits?)
Jo, iespējams, sieviete, kura viņam patīk, vēlas spēcīgāka paskata puisi un viņš domā, ka kļūstos lielāks, tā viņu ievēros un novērtēs. Mana motivācija gan pašlaik ir cita - vēlos atgūt pāris kilogramus, ko man "atņēma koncentrācijas nometne" vārdā "maratons".

Lilu teica...

un tā Tu mierīgu sirdi ēd vistu ar sazin ko., un ābolu es nekādā gadījumā Tev nenesīšu.. (varbūt labāk tēju?)

Romeo teica...

Kad ēd, tad nemaz nedrīkst domāt sliktas domas.
Labi, lecam pa vecam - lai būtu tēja. Domāšu, ko pretī sniegt.

Lilu teica...

bet Tu padomā pirms ēšanas., jo par vistām klīst baigie nostāsti un tie, kuri `uzzina` aizkulises no tur strādājošiem, no tām vistiņām turpmāk atturas..

Romeo teica...

Dialogs iz manas dzīves, kad vēl strādāju noliktavā:

Es: "Man vadība brīdināja, ka sabojājušos dārzeņus nedrīkst likt uz paletēm, ko sūta klientiem. Kur tad atliek tos, kuri ir sabojājušies?"
Darbinieks (smejas): "Nekur neatliek, visu sūta klientiem. Latvieši ir visēdāji.."

Lilu teica...

re, ļoti jauks pašmāju piemērs.. un iemesls pārdomām, pirms ko liec iepirkumu grozā

Anonīms teica...

Amiable fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.