piektdiena, 2010. gada 13. augusts

Apvienojot patīkamo ar lietderīgo

15. augustā Jūrmalā būs pusmaratona skrējiens un es tur neskriešu. (Varguļis!) Es tiesāšu. (Oho!)
Vakar vakarā notika instruktāža par godu šim pasākumam un Jūrmalas kartē parādīja visas mūsu atrašanās vietas. Varējām paši izvēlēties mazāko no ļaunumiem. Es izvēlējos vienu no sānieliņām, kur man draud nobraukšana ar džipu par ceļa bloķēšanu, bet citādi - laba vieta. Pirms vakar gāju uz sapulci, domāju, ka mums tur mācīs shotokan karate paņēmienus, kas palīdzēs atbrīvot trasi no „iebrucējiem”, bet visi tur mācītie „paņēmieni” sākās ar „Labdien! Es atvainojos, bet Jums nav atļauts...” un izpildās tikai ar muti. Cik neinteresanti! Toties skrējiens gan solās būt interesants – izskatās, ka satikšu pāris skrējējdraugus, varbūt pat atļaušos kādam uzsvilpt (man inventārā būs svilpe, spilgta veste, iespējams vēl rācija).
Jebkurā gadījumā man patīk vērot sporta sacensības un ja par to vēl nedaudz maksā + ēdina, tad rodas tikai viens jautājums: „Kur man jāpierakstās?”

12 komentāri:

renchix teica...

Vai trases maršruts beidzot ir līdz galam saplānots, citādi publicētajā variantā apļa garums ir 9,9 kilometri, apmēram 500 metri par īsu jeb kilometrs par īsu uz abiem apļiem?

Romeo teica...

Vakar izskatījās, ka tas ir gala variants, ko mums rādīja. Jāskrien divi apļi. Tur sanāca visi garumi kā pusmaratonā vajag. Ja ir liela interese, tad varu iedot cilvēka tel. nr., kurš varēs konkrēti pa ieliņām izstāstīt.
Njā, Tu jau esi viens no tiem, kurš pats rāda ceļu, saprotu Tevi.

Romeo teica...

Ļoti piesardzīgs esi 5. līnijā, tur sanāk kopā 5 km skrējēji un pusamratonisti. Laiki, kad abi tur ielido, ir ļoti tuvi + tas ceļš ir šaurs.

renchix teica...

Paldies par atbildēm un pamācībām. Tad jau manīs 7dien galu galā kas un kā. Izskatās gan, ka dalībnieki rīkotājiem pietrūkst, jo reklāmas kampaņa ar katru dienu skaļāka.

P.S. Redz, kur manis izmērītā trase - http://www.balticmaps.eu/?lang=lv&draw_hash=vcipnr&centerx=489098&centery=6315035&zoom=1&layer=orto

renchix teica...

Ak jā un vēl -, manuprāt, tā mini un pusmaratona satikšanās būs pašā apļa sākumā, jo aplis varētu pusmaratonistiem ātrākajiem būt rupji ap 35 minūtēm, tas nozīmē, ka minimaratonisti distancē būs vien kā piecas minūtes, drūzma tur varētu būt liela.

renchix teica...

Tomēr mini starts ir 12:20, nez kur būšu lasījis par to 12:30 (varbūt vecajā nolikuma versijā). Tad gan patiešām satikšanās varētu būt Tevis minētajā 5.līnijā. Bet vismaz ātrāk skrienošie minimaratonisti varēs ievilkt pusīti skrienošos :)

Romeo teica...

Sākumā Tev 5. līnijā būs jāizcīna vieta zem saules un tikai tad varēsi domāt par ievilkšanos :)

Anonīms teica...

Tīšām minēji tieši shotokan karate? Jo tas ir tieši tas, kurā kādus pārus gadiņus gāju, un tas ir BEZ-kontakta karate. :)
/edGars

Kaspars teica...

OMG par tādu izklaidi vēl tev maksās? Neko jau ;d

Romeo teica...

edGar, es pats esmu gadu trenējies Shotokan karatē, tāpēc tāda izvēle. Man ir 10. kju :) Līdz kādas krāsas jostai tad Tu aizkrāsojies pa tiem pāris gadiņiem?

Kaspar, uz papīra jau feini izklausās. Svētdien paskatīšos kā tas ir realitātē.

Anonīms teica...

fascinējošs rakstības stils un vārdu izvēle!

Romeo teica...

Tik saldus glaimus vajadzēs ar kaut ko noskalot, sprūst ausīs iekšā :) Paldies, paldies.