otrdiena, 2010. gada 6. jūlijs

Lēnskriešana

Forumā ar augsta IQ sabiezējumu uz jautājuma ēsmas izmakšķerēju padomu: lai nezaudētu lieki muskuļu masu, centies skrējiena laikā turēt savu pulsu krūšu aplokā no 130 – 140 sitieniem minūtē. Jāpaeksperimentē! Ātri pārbaudu vai man ir viss nepieciešamais: Pulsometrs? Ir! Gribēšana skriet? Ir! Izmazgāts sporta tērps? ir! (burtiņš „i” te ir tīši nepilngadīgs) Nepieēsts puncis? Ir! Kājas izgājušas tehnisko apskati? Ir! Brīvs brīdis izkustēties? Ir! Ārā nedraud cunami, tornādo utt? Nē, vienīgi ir sutīgs un karsti! Aiziet! Dod’ man, kāds pastaliņas, skrieti ieti man gribās!

Noskrēju 7km, cik vien lēni varēju (~5:40 min/km), bet pulsu zemāk par 143 nedabūju. Pie tam vēl svīdu kā prostitūta baznīcā.

Secinājums: Man ir jātrenējas arī lēnskriešanā!

14 komentāri:

Anonīms teica...

Tev pagaidām ir diezgan švaka sirds. Ja labi trenēsies, pēc laika varēsi ar zemu pulsu skriet arī normālā ātrumā. ;)

Une teica...

Jēziņ, kā smējos par tavu salīdzinājumu :D:D:D:D:D es bez visas skriešana tieši tā svīstu darbā pie galda! Skriet pat neriskētu, liekas, ka nomiršu uz līdzenas vietas!

Anonīms teica...

man ar vēl joprojām ir diezgan švaka sirds. Vienu reizi sanācis treniņā dabūt 135, bet tā 145-150, mazāk man nav. edGars

Romeo teica...

Anonīms, Tu mani uztrauc un mani nedrīkst uztraukt, jo, iespējams, man ir švaka sirds (angel)

edGar, būsim laikam attālāki radinieki :)

Lilu teica...

patrenējies gan, lēnskriešanas prasmes Tev vēl noderēs.. (angel)

Romeo teica...

-->Une
Prieks, ka varēju sasmīdināt iesvīdušo sievieti :) Hmm, ka tik Tu necep garšīgas bulciņas - pie krāsns vienmēr ir ļoti karsti.

-->Lilu
Ja Tavs burvju gredzens tā paredz, tad laikam nav iemesla neticēt.

Kaspars teica...

Kāpēc neskrien lēnāk? Pēc manas pieredzes, paskriet var vēl ar 6:20 ātrumu, tiesa, viegli tas nav.

Romeo teica...

Solis ir izveidojies pietiekami garš un atsperīgs. Nāksies pamainīt "default settings" =)

Lilu teica...

hmm, un man šķita, ka grūtāk ir ātrāk paskriet kā lēnāk, dīvaini, jums te tas izklausās traki smagi un nopietni

Romeo teica...

Skriet speciāli lēni nav grūti, bet neierasti. Līdzīgi kā braukt lēni ar riteni, kuram ir uzlikts 24. ātrums. Tu vienreiz uzmin un ātrums jau ir par lielu. Tomēr ja gribi braukt lēni ar šādu ātrumu - jākoncentrējas un speciāli pedāļi jākustina lēnāk nekā gribētos.

Juris teica...

par to lēnskriešanu runājot - kas nu kuram ir tas lēni - jo lielāks svars, jo grūtāk ir pielikt ātrumā, tāpēc sapņoju un kaut ko daru, lai to lietu realizētu :) Cita pieredze ir tāda, ka noskrienot kādreiz maratonu pa 3,5h - 4,5 stundas liekas pavisam lēni un neinteresanti ...

Romeo teica...

Kuldīgā kādu kg nosvīdīsi, pēc tam vēl paskriesi garos treniņus un uz Valmieru jau būsi īsta lidvāvere :)
Manuprāt, katrs maratons ir interesants, jo sevišķi, ja Tevi atnāk citi atbalstīt.

Jānis teica...

Nav jāskrien ar kāda cita cilvēka noteikto pulsu, jo Tavējais aerobais slieksnis(tas, zem kura notiek Tevis aprakstītie procesi) var būt ļoti dažāds, atkarībā no iedzimtības, trenētības un tauku satura organismā. Tas ir katram cilvēkam individuāli.
Ko es varu ieteikt - skrien tā, lai var parunāt bez problēmām.

Romeo teica...

Pie pulsa 139 es tieši arī varu parunāt bez problēmām, tāpēc tik paklausīgs.