pirmdiena, 2010. gada 7. jūnijs

Mīlestība no pirmā acu skatiena.

Kas meklē, tas atrod? Jā, atrod, tikai parasti ne to, ko meklēja. Es vakar meklēju savus basketbola šortus, bet atradu pavisam cita sporta veida kurpes.
Skaistas, ne? Tās ir tik vecas, ka gandrīz vai atkal ir modē. Morisam Grīnam tādas aizdot noteikti būtu žēl. Useinam Boltam gan ne.
P.s. Ar šīm kurpēm nedrīkst staigāt pa istabu arī tad, ja tās ir tīras...

13 komentāri:

Annija teica...

Un es domāju,ka būs kas skaists par mīlestību,bet nē-Tu par apaviem.

Lilu teica...

heh, pat zeķītes pieskaņotas "D
es gan nezinu, kas ir trakāk- iemīlēties apavos vai tai Krēslas vampīrā?

Romeo teica...

Annie, būsi laikam manī dziļi vīlusies. Sesija beigsies, provēšu labot situāciju.

Lilu, aha, pat zeķītes pieskaņotas. Būtībā man tagad ir pilns komplekts, pietrūkst vien kārtīgs sprinteris, ko bāzt tādās iekšā.
Grūts jautājums, jo abus ir bīstami cieši apskaut, abus var uzlikt uz desktopa, ar abiem var ātri pārvietoties :)

Ilva teica...

Ja man tādas būtu, tad es drīzāk būtu ar mieru tās aizdot Grīnam - tur pie video komentāriem bija rakstīts, ka tā kurpju dzēšana esot pat leģendāra.

Romeo teica...

Leģendāras, bet tai pat laikā diezgan nelietojamas.

Ilva teica...

Nu, ļausim vaļu fantāzijai.
Ja tu aizdotu Morisa kungam apavus, un viņš tos padarītus leģendārus, tie tomēr būtu Tavi apavi. Pārdotu kādam trakam kolekcionāram, rezultātā - paprāva summiņa.

Un aplis no sākuma, bizness.

Kaut gan, pēc laika vērtība kristos, jo tādu kurpju būtu daudz.
Bet nu, sapņot nav kaitīgi.

Romeo teica...

Nu, ļausim vaļu fantāzijai.
Ja es neaizdodu Morisa kungam apavus, bet 25 h dienā tajās trenējos sprinta skriešanā un pēcāk pasaules mēroga sacensībās uzstādu jaunu pasaules rekordu 100m. Trakie kolekcionāri ir gatavi no manis pirkt dajebko, man nemaz nevajag šķirties no savām kurpēm. Es turpinu viņās uzvarēt un trakie kolekcionāri ir gatavi no manis joprojām pirkt visu. Mūžīgais aplis, bizness.
Vērtība manām mantām kristos tikai tad, ja kāds pārstādītu manu rekordu, bet tas taču nenotiks, jo kurpes paliks vienmēr pie manis.
Bet nu, tik daudz sapņot gan ir kaitīgi :)

Ilva teica...

"Variantu tik pat daudz, cik dalmāciešu" ? :)

Romeo teica...

Vairāk. Tad jau drīzāk tikpat daudz cik dalmāciešu plankumu :)

Ilva teica...

Varbūt uzreiz salīdzināt ar atomiem?

Romeo teica...

Kvadrātsakne no atomiem. Tā vajadzētu būt aptuveni pareizi.

atkalKāsis teica...

Visu laiku nojautu, ka Romeo patiesībā ir afrolatvietis.

Romeo teica...

Kāds iepriekš teica, ka esmu meitene, tagad - afrolatvietis. Kas būs tālāk?