pirmdiena, 2010. gada 14. jūnijs

Mīlestība no pirmā acu skatiena: šoreiz ne par apaviem.

Pētera salātzaļās acis skolas ēdnīcā apstājās pie iepriekš nekad neredzētas „gleznas” – vasaras krāsas kleitā ievīstītas meitenes, vienā vārdā – Annijas. Puiša stāvs sastinga, bet sirds saliecās kā dzimšanas dienu sveču liesmiņas, kad tās skar jubilāra svinīgā dvaša. Viņa mute klusēja, runāja tikai skatiens, kurš LTV1 kanālā noteikti tiktu cenzēts vai vismaz apkalts ar trijstūri. Puisi hipnotizēja Annijas maigās lūpas un nedaudz aziātiskais smaids, viņš bija gatavs derēt, ka meitene garšo pēc varavīksnes. Vai vismaz sapņu nektāra.
Pētera acu pavadīta, Annijas skaistā, starojoši dievišķā fizionomija rosījās pa ēdnīcu kā centīga darba bite, viņa nepagurusi lidinājās starp citiem bikšaiņiem un savākusi komplimentu medu no katra „zieda”, to uzreiz atstāja, lai dotos tālāk.
„Klau, kāds ir šodienas īpašais piedāvājums? Es tik tālu neredzu.” – vaicāja mazs, zilacains zēns aiz Pētera muguras savai draudzenei ar pelnu krāsas matiem.
„Šodienas īpašais piedāvājums – mīlestību no pirmā acu skatiena,” Pēteris nomurmināja tikai sev saklausāmos decibelos un izstājās no rindas uz kasi, lai dotos cīnīties uzreiz par saldo.

14 komentāri:

Annija teica...

Nu šis man patīk jau daudz labāk un vēl Annija,vārda māsa man. :)

LeTigerGirl teica...

he, man ar viss tas pats kas pirmajam komentāram : ] : D

Romeo teica...

Un pa TV vēl baidīja, ka dzeltenā rase būs tā, kas savairosies un pārņems pasauli. Muļķības! Tās būs Annijas =)
P.s. Vispār jau vārds Annija nav netīši izvēlēts.

Annija teica...

Un tagad jāmin,kurai par godu

Romeo teica...

Papildiespēju vai mājienu nebūs. Visus iztērējāt pie NRM ieraksta.

LeTigerGirl teica...

ce : D
nu es tak atkrītu, jo neviens taču nezināja kā mani sauc : ]

Lilu teica...

zem cukura kārtas tak noteikti vajag kādu papildus iespēju, savādāk tas saldums pazūd.. mmmhm

Romeo teica...

LeTigerGirl, es Tavā vietā nebūtu tik drošs, jo Latvija taču ir maza, visi visus pazīst, visi ar visiem guļ :)
Lilu, protams, ka vajag, bet lai tiktu pie iekšējiem slāņiem, vispirms jāšķērso ārējie.

Lilu teica...

mja., to Tu tai grāmatā salasījies? ")
p.s. es Tavā vietā nebūtu tik droša par visiem un visu LV., vai arī man jau atkal jānoņem tās rozā brilles?

Romeo teica...

Tas no dzīves grāmatas. Kārnegī veikumā esmu pirmajās lappusēs un manā atmiņā saglabātas vien divas atziņas: 1)nekritizē; 2)iedrošini.
Visi visu LV - tas pārspīlējums, bet ne izdomājums - sava daļa taisnības jau tur ir.

Annija teica...

Lai nu kā tur būtu ar Annijām,vīlusies vairs neesmu ;)

Romeo teica...

Jauki apzināties, ka neesi norakstīts (priecīgs)

Zum zum teica...

tu esi zelts.

nebija ne jausmas, ka arī puiši mēdz ievērot lietas un sīkumus sev apkārt. nu, arī to tik tēlaini pasniegt. tad tomēr kļūdījos.

prieks. )

Romeo teica...

Runāšana sudrabs, klusēšana zelts (c) Es paklusēšu, jo tam laikam tad vajadzētu būt man raksturīgi :)