piektdiena, 2010. gada 5. februāris

Tusētāja grafiks

Tieši tā es saucu savu jaunā semestra lekciju grafiku, jo piektdienas man vienmēr ir brīvas, bet pārējās darba dienās nekas ātrāk par 10:15 nesākas. Vēl jo vairāk – ceturtdienās zinību uzsūkšanās plāksteri tiek līmēti tikai no 14:30, tātad tās, visticamāk, būs dienas, kad no rītiem skriešu kardiotreniņus.
Nedaudz bēdīgs esmu, ka šogad nepietiek tikai ar rokām (rakstīšana), smadzenēm (domāšana) un muti,(diskutēšana) bet ir vajadzīgas arī kājas – lekcijas ir izmētātas pa Daugavas abiem krastiem, tāpēc dažkārt sanāk iejusties Kolumba ādā un burot uz jaunām teritorijām.
Priecīgs gan esmu par to, ka man beidzot ir pasniedzēji-vīrieši, kuri savos priekšmetos kā piemērus izmanto, piemēram, BMW rūpnīcu Kaļiņingradā, nevis zeķubikses ar skaistām mežģīnēm no Domina Shopping.
Pirmais iespaids par šo semestri kopumā ir labs. Varētu pat teikt, ka esmu iemīlējies, ja vien nebūtu jau uzgrūsti tie četri (vai pat pieci) studiju darbi. Nāksies shēmot kā atgrūsties.
P.s. Nobeigumā pacienāšu Jūs ar šīs nedēļas 2 spilgtākajiem pasniedzēju citātiem: (vārds vārdā, protams, neatceros, bet doma nemainās)
Ekoloģijas vadīšanā: „Latviju pēta NASA. Līdz mums vairākas reizes ir nākuši drūmākie cikloni, kas draud ar pamatīgiem plūdiem, bet vienmēr apstājušies tieši pie robežas. Tas ir kāds fenomens, ko lielās valstis cenšas izpētīt.”
Starptautiskie ekonomiskie sakari: „Tas, ka SIA „Spilva” pieder dāņiem, vēl nebūtu nekas, bet tas, ka 8% marinēto gurķīšu tiek izaudzēti Indijā, salikti burkās Turcijā un tad Latvijā saštampēti ar „ražots Latvijā” gan ir interesanti.”

0 komentāri: