svētdiena, 2010. gada 31. janvāris

Loterijas

*rāda "Zelta drudzi"*
Es: Eu, piedalies Tu ar. Paskaties, var laimēt 20 000 Ls.
Brālis: (smejas) Tur nereāli vinnēt.
Es: Kāpēc nereāli? Tev tikai jāuzmin četrciparu skaitlis, tātad varbūtība ir „10” ceturtajā pakāpē jeb 1 pret 10 000. (neņemot vērā faktu, ka Tavā vietā var sazvanīt kādu citu)
Brālis: Tikai? Tas taču ir nereāli!!!
Es: Nav nereāli, pie tam vari taču uzreiz atskaitīt tādus skaitļus kā 0000, 1111, 2222, 3333...Tādi parasti nekad neizkrīt. Tas riktīgi atvieglo dzīvi.
Brālis: Jā, tātad paliek tikai 9 990 varianti. (smejas)
Es: Zvanīsi?

Brālis nepiezvanīja. Labi, ka tā. Manī tiešām nevajag klausīties, jo loterijās esmu galīgs iesācējs. Mans lielākais naudas laimests līdz šim ir no „Bagātību salas” - 5 Ls. Tas bija vēl pamatskolā, kad loterijas bija mans diētas veids. (starp citu, ļoti efektīva metode. Es nepirku saldumus, bet loterijas biļetes, tādējādi reducējot savus saldumu ieņēmumus par ~90%) Iztērēju gan loterijas biļetēs vismaz 20 Ls, bet kurš tad skaita. Vēlāk skolā mācīja varbūtības teoriju un kopš tās reizes loterijās vairs nepiedalos, pat tajās, kur nav jāmaksā, tikai jāatstāj savi kontakti. (bezmaksas sieru dabūn tikai otrā pele (c))
P.s. Šādus divus apgalvojumus esmu dzirdējis saistībā ar loterijām:
1)Tas, ka Tev iespers zibens ir 10 reizes reālāk nekā tas, ka laimēsi loterijā 1 miljonu.
2)Lielāka iespēja ir nomirt pa ceļam ejot pirkt biļeti, nekā uzvarēt pašā loterijā.

5 komentāri:

True teica...

Jā, par loterijām tu esi pareizi uzrakstījis.
Ar mani ir tieši tas pats - vienīgais laimests ir bijuši 5ls "Bagātību salā", lai gan patiesībā loterijās neesmu piedalījusies sen.
Šeit man prātā nāk viens teiciens, kuru teicis kāds gudrs cilvēks, kura vārdu diemžēl neatceros - "Tie, kuri uzskata, ka loterijā laimēt ir tik pat kā neiespējami, biļetes nepērk. Bet viņu neticība jau neiznīdē to laimīgo biļeti, kurā laimests tomēr ir."

Romeo teica...

Man vienkārši plaša sirds, ļaušu citam laimēt to miljonu manā vietā. Interesants teiciens.

heroine teica...

atgādināja man par to laiku, kad es arī pirku loterijas biļetes. laikam vairāk par 1 Ls nav gadījies laimēt, who cares?
^ sekošu tgd tev :)

Romeo teica...

Kam mazāk veicas loterijās, tam vairāk veicas mīlestībā. Tevi gaida lielāka ļubestība nekā man ar Čīčiņu. Laipni lūgta bariņā.

Anonīms teica...

lasit visu emuaru, diezgan labs