trešdiena, 2010. gada 27. janvāris

Veselīgs uzturs

Mans un mana brāļa uzturs ir kā diena pret nakti. Viņš ēd normāli (ar „normāli” es domāju „kā vairākums”), bet es veselīgi. Ja brālis brokastis neuzskata par ēdienreizi, tad es pucēju iekšā auzu pārslu putru. Ja pusdienās viņš kuņģa skābi nogalina ar coca- colu, tad es iznīcinu rīsus ar sautētu vistas fileju. Ja bračka uz nakti vēdera bankā nogulda puskilogramu eļļā slīcinātus kartupeļus, tad es tur novietoju 150 gramus biezpienu. Ja viņš ēd dienā 3 reizes, tad es divreiz biežāk. Ja man nereti sāp vēders, tad viņam gandrīz nekad.

Secinājums: Ēst veselīgi vēl nenozīmē būt veselīgam.

2 komentāri:

kaserx teica...

Neticu. kko tu nedari pareizi. Esi izmēģinājis kādas diētas? (nevbis diētas notievēšanas izpratnē, bet ēšanas uztura izpratnē)

Romeo teica...

Kaut ko noteikti daru nepareizi. Nav šaubu. Es gan vairāk sliecos, ka ne diētā ir vaina, jo visi ārsti man iesaka tieši to, ko es jau ēdu. Tas drīzāk ir saistīts ar slodzēm un muguru.