sestdiena, 2009. gada 19. decembris

Pirmā ieraksta dzemdības

Beidzot digitālais papīrs ir gatavs manam pirmajam triepienam. Prieks. Neprieks, ka blogs vēl tāds skūts. Tas drīzumā tiks labots - uztaisīšu te kārtīgu eiroremontu, ievilkšu statistiku, bildes (ne tās, kas ar meitenēm) un, protams, sākšu izmitināt pašus gavenos šīs virtuālās telpas iezemiešus - manus pierakstus.
Uzreiz jāsaka, ka mani raksti nav obligātā skolas literatūra, kuru neizlasot, Tu dabūsi no skolotājas ar lineālu pa pirkstiem un nacionālo varoni (n/v) dienasgrāmatā. Šeit viss notiek brīvprātīgi - es brīvprātīgi rakstu, bet Tu - lasi. Ja negribi, nelasi, tad tikai es būšu tas brīvais.
Runājot par blogošanas fetišu, šis nav mans pirmais bērns. Jau gadu atpakaļ es stājos intīmās attiecībās ar blogspot.com un radīju jauku lolojumu, kura vārdu tomēr atļaušos paturēt savā kabatā. Šim garadarbam uzturēju asinsriti veselus 12 mēnešus, bet tad sakašķējāmies un tagad esmu atkal viens.
Visi turpmākie ieraksti šeit nav uztverami nopietni, tie ir emociju uzplūdi, pārspīlējumi, satīra.
Būsi ar mani šajā piedzīvojumā? Kopā jautrāk.

2 komentāri:

kaserx teica...

Un atkal būsim kopā :D Prieks! :)

Romeo teica...

Vecas mīlestības nerūs xD