svētdiena, 2012. gada 8. janvāris

Labie darbi atgriežas


Ceturtdienas vakarā 4.tramvaja 13.janvāra ielas pieturā palīdzēju kādai mazai meitenei izcelt viņas smago čemodānu no tramvaja. Nezinu, kā tas attīstījās tālāk piektdien, bet vakar (sestdien) pie t/c Bērnu pasaule, izņemot bankomātā naudu, es aizmirsu savu bankas karti un jau devos uz Dailes teātra pusi, kad man no muguras pieskrēja klāt kāda jauna sieviete un sniedzot manu karti, teica: „Atvainojiet, jūs aizmirsāt savu bankas karti”. Labo darbu „bumba” ir atkal pie manis. Gaidu iespēju „paspert” to tālāk.

3 komentāri:

Romeo teica...

Labo darbu "bumba" oficiāli ir padota tālāk - vakar staipoties pirms 6.9 km skrējiena, ieraudzīju, ka ceļa otrajā pusē 2 vīrieši un 1 sieviete cenšas atsavināt no dubļu apskāvieniem savu VW golf. Pēc 1 min jau 4 centās. Vēl pēc 5 min 4 + 1 cita mašīna centās un izdabūjām laukā ar! :)

Ilva teica...

Sveiks Romeo!
Jāatzīst, ilgi nebiju šeit ciemojusies, taču, nu atgriežoties, šķiet, ka Tu ar saviem gara darbiem esi pasācis skopoties. (:

P.S. Sveiciens Jums abiem jaunajā gadā. (:

Romeo teica...

Sveika, vilcene!

Pagājušajā gadā es ļoti daudz strādāju un maz veltīju laiku sev, jums, viņai. Esmu noputējis ar darba putekļiem, kā rezultātā fantāzijas spārni palikuši smagi. Jūtu, ka jādodas uz prāta pirti.

Paldies par komentāru un sveicienu. *pasmaida* Šis ir pārmaiņu gads - izmanto to! Es arī centīšos :)