trešdiena, 2010. gada 13. janvāris

Sesija - Nesija

Viss šis mēnesis, sākot no plakanās pēdas līdz pat sašķeltajiem matu galiem, ir sesijas mēnesis. Gandrīz katru dienu es pārlapoju savus vecos pierakstus, lai piezīstos pie zinību krūts un sasūktos pēc iespējas vairāk informāciju, kas pēcāk eksāmenos mani spārnotu līdz skaļi izrunājamām atzīmēm. Pašlaik eksāmenos zināšanas atgremojas labi, pat pietiek laika iemest pa kādai pareizai atbildei blakussēdētāju burtu un ciparu adījumos. Par to man gan liela izbrīnīta sejas izteiksme, jo, piemēram, mācīšanās tiesību pamatos izskatījās šādi:
Es paņemu savu tiesību pamatu burtnīcu, kurai ir 24 dubultzodi, atšķiru nejauši izvēlētu lapu un sāku lasīt: „Komerclikums kā vienu no iespējamiem civilprocesa dalībniekiem nosaka prokūristu. Prokūra ir komercpilnvara, kas piešķir prokūristam tiesības komersanta vārdā slēgt darījumus un procesuālās darbības tiesvedības gaitā. Tā kā komersanti ir gan individuāli komersanti, gan komercsabiedrības, tad prokūrists var būt gan fiziskas, gan juridiskas personas pārstāvis.”
Pēc tam pie sevis nožāvājos un aizslēdzu acis, lai tagad atmiņā reanimētu visu to, ko tikko izlasīju. Sākumā iztēlojos prokūristu un komercpilnvaru, bet tad man sāk rādīties sen neredzētas draudzenes un es saprotu – es atkal esmu aizmidzis!
Stundu nogulējis, zinību kārais jauneklis pamožas un atskārš, ka pa visu šo laiku ir izlasījis tikai un vienīgi vienu rindkopu no kuras atceras vien dažus atslēgvārdus. Neefektīvi!
Un tā visu laiku, tikko sāku lasīt pierakstus, mani acu plakstiņi ģībst un gultā lien miegs. Lai kā es centos miegapeli izgrūst no gultas, viņa tik un tā atrada veidu kā tikt atpakaļ.
Smagi man nāca tā mācīšanās, bet beigumis tomēr eksāmenā izgāja ar labo kāju un izskatās, ka ja ne ar trīs zvaigžņu ordeni, tad vismaz ar kliņģeri apbalvos.
P.s. vēl ir palicis viens eksāmens. Sasodīts, es vairs negribu gulēt!

4 komentāri:

Lilu teica...

he he.. man gan gadījies arī reālā miegā cītīgi šķirstīt pierakstus un ko skaitīt no galvas(laiks jāizmanto lietderīgi arī guļot..) vai vienkārši brutāli tikt aplaustai, lai gan modrības nolūkos ieņemtas divas iespaidīgas kafijas devas. kafijai man vairs nav ticības, tik pat labi varu dzert ūdeni un miegā mācīties, paliekot vajadzīgo info zem spilvena, tas gan strādā ideāli, pārbaudīts vairākkārt! =D

Romeo teica...

Vot, to grāmatu likšanu zem galvas pa nakti, man grupas biedrenes arī ieteica. Populāra sieviešu metode. Es gan vēl nevienu reizi neesmu mēģinājis.
Man parasti palīdz mierīgs vakara skrējiens un kārtīga izgulēšanās.

Lilu teica...

Ooo, tad noteikti izmēģini, ja jau vēl kāda to piekopj! un nenobīsties no apzīmējuma- sieviešu metode, visticamāk kāds no Viņiem ar to piekopj, tik citiem to nestāsta?! =D

izmantoju šo metodi, kad vairs nav laika mierīgi pamācīties un gulēšana(nemācīšanās) skaitītos `grēks`., bet kad acis jau vienkārši krīt ciet un prāts periodiski atslēdzas gluži kā pārslogotam kompim, kuram automātiski ieslēdzas vajadzība pēc restartēšanas, ja tas kādu laiku nav darīts

Romeo teica...

Noteikti pamēģināšu. Vienīgi pašlaik vēl nav ieskaites, nāksies pagaidīt.